SKISSER FÖR SOMMAREN


jag fick en fråga om vad jag hade för planer inför sommaren, så jag gör en snabb lista!


göteborg (liseberg,hotell,shoppingshoppingshopping)
sunne (fira mammas kusin, åka hästvagn, chilla med kossor och hästar)
bålsta (magnus wislander handball camp)
åka longboard
ha minnesvärda stunder med vänner och familj
sena sommarnätter
mysiga båtturer
stugorna
bada
solasolasola
äta glass
äta jordgubbar i massor
träna
träffa fina killar
köpa massa fina sommarplagg
njuta av sommaren
ta tusentals sommarbilder
njuta i mitt nya kök som snart blir färdigt
festa
flytta ner i källaren och fixa drömrummet
SKRATTA
 jag ska göra allt och lite till kan man väl säga, så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0