SEXTON SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG

jag följer otrooligt många bloggar.
jag tycker att jag själv har extremt bra humor, haha.
jag följer väldigt många tv-serier, bland annat how i met your mother, top model, one three hill, vänner, keeping up with the kardashians, ellen degeneres show, med mera!
jag tycker det är jättekul att få kommentarer på bloggen!
jag är verkligen mobilberoende, får panik om den inte är inom en meters avstånd..
jag älskar instagram! saranayy heter jag där om ni vill kolla mina bilder och följa mig mer privat!
jag har haft säkert 30 olika hårfärger!
jag älskar att ha killkompisar!
jag saknar min morfar otroligt mycket.
jag lyssnar på alla olika sorters musik, kan inte leva utan musik heller!
håkan hellström är sveriges stolthet.
jag tycker det är superkul att gå på fester och middagar!
när jag blir vuxen vill jag antingen bo i göteborg, spanien eller usa!
jag vill bli handbollsproffs, och det ska jag bli!
jag älskar sex and the city filmerna!
jag sparar pengar till en rosa laptop, så otroligt gulligt
min familj och mina vänner är det käraste jag har
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hej sötis! Allt bra idag?:)

2012-07-14 @ 00:30:49
URL: http://xxmickisxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0