JUST DÄRFÖR HATAR JAG KARLSTAD.

jag bor i karlstad, en stad i värmland, som förövrigt är väldigt fin, om man håller sig på rätt plats med rätt folkoch håller käft om privata saker.
 eftersom det är så litet, sprider sej rykten, av alla slag, sanna och falska, rykten är ändå rykten. många oskyldiga får skit för inget dom har gjort, idiotiska påhitt kommer ut och dumma som vissa är tror de på det. stackars alla människor som blir utsatta! och jag undrar vad fan det är som är så kul med att göra skvallerbloggar och "the typical" sidor om folk ni inte ens känner? uppmärksamhet kanske? ser inget vett det överhuvudtaget. inte för att jag känner dom, men jag blir så arg, det här är ännu en orsak varför jag vill flytta härifrån.
 ni som inte har något med det här att göra behöver inte ta åt er.
ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh det suger ju! flytta till göteborg ist!

2012-07-23 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0