CHOCOLATE/MAHOGNY

GODMORGON! orsaken varför jag är uppe såhär tidigt är att jag har världens mensvärk och kunde inte sova, för morgonpigg är jag absoulut inte,haha.
 igår var jag och mamma och köpte hårfärg (trodde vi), eftersom jag tycker det är för ljust för min smak just nu och vill pröva lite mörkare, så vi köpte en som hette Chocolate 535, på svenska  gyllene mahognibrun, från casting creme gloss! men det vi upptäckte imorse var att den inte var permanent, som jag alltid köper , utan en intensivtoning som går ur efter 6-8 veckor!
 så, såhär blir det nu, om jag är nöjd med färgen som blir av toningen, kommer jag lägga i den igen efter var 8onde vecka, fräscha upp håret, klippa mej lite. och jag tror faktist att tona om det var 8onde vecka blir bättre, för att toningar: sliter mindre på håret, det går ur om du ångrar dej, och att lägga i en ny blir riktigt fräscht för håret!
 ska försöka fixa före/efter bilder idag om ni vill ?
 ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0